PWB Grupa Szkoleniowa Spółka z o.o.
Jak każda firma chcąca świadczyć usługi najwyższej jakości dla swoich Klientów zdecydowaliśmy, że skoncentrujemy się na rozwiązaniach i szkoleniach które tworzymy w oparciu o to, co sami robiliśmy.
Dewizą naszej firmy jest Praktyka w Biznesie. Uważamy, że bez wiedzy praktycznej nie można stworzyć dobrych, efektywnych i skutecznych rozwiązań. Każdy z nas, wszyscy trenerzy i konsultanci to osoby mające duże doświadczenie sprzedażowe, menadżerskie i zarządcze. Nie ma wśród nas trenerów – teoretyków, którzy bazują jedynie na certyfikatach i mądrych książkach. Wiedza teoretyczna w naszym przypadku jest poparta praktyką – tylko wtedy z pełnym przekonaniem możemy proponować skuteczne rozwiązania naszym Klientom.
Doświadczenie zawodowe naszych Trenerów zdobyte podczas pracy w największych firmach ubezpieczeniowych w Polsce (piastując stanowiska począwszy od agenta ubezpieczeniowego a na szefie sprzedaży kończąc) dają naszym Klientom gwarancje współpracy z partnerem, który doskonale orientuje się realiach pracy Towarzystwa Ubezpieczeniowego.
W chwili obecnej jesteśmy najbardziej wyspecjalizowaną firmą wśród firm szkoleniowych w zakresie dedykowanych rozwiązań oraz programów szkoleniowych dla sektora ubezpieczeniowego w Polsce.
Wynika to z faktu, że:
nasi trenerzy to praktycy (każdy z nas pracował wcześniej jako agent, menadżer, kierownik czy dyrektor w firmie ubezpieczeniowej lub banku) – dzięki temu możesz mieć pewność, że proponowane przez as rozwiązania to nie teoretyczne rozważania a sprawdzone sposoby i metody,
sami sprzedawaliśmy ubezpieczenia zarówno majątkowe jak i życiowe – dzięki czemu masz pewność, że szkoląc Twoich pracowników lub współpracowników będziemy mówili językiem ubezpieczeniowym podpierając się zdobytym doświadczeniem,
stworzyliśmy i zarządzaliśmy multiagencją w Warszawie – dzięki temu, możemy pokazać Ci i zaproponować sprawdzone metody rekrutowania, selekcjonowania, zarządzania i motywowania pracowników tak aby wygrać na rynku lokalnym z konkurencją,
tworzymy rozwiązania kompleksowe – dzięki temu będziesz miał pewność, że będziemy w stanie wesprzeć Cię na każdym etapie procesu zmian w Twojej firmie.
w ciągu ostatnich kilku lat przeszkoliliśmy kilkuset menadżerów wyższego i niższego szczebla oraz ponad 4 000 Agentów Ubezpieczeniowych największych firm ubezpieczeniowych pracujących na polskim rynku – dzięki temu wiesz, że rozmawiasz z praktykami będącymi cały czas w realiach rynkowych co daje Ci gwarancję skutecznych rozwiązań.
Nasze propozycje kierujemy zarówno do Towarzystw Ubezpieczeniowych jak i Agencji Ubezpieczeniowych. Poniżej znajdziesz listę naszych specjalistycznych szkoleń.
Banki Spółdzielcze od dziesięcioleci odgrywają w Polsce bardzo istotną rolę na rynku bankowym. Bliskość i zrozumienie Klienta, relacyjność i elastyczność działania oraz oparcie na rodzimym kapitale sprawiają, że bankowość spółdzielcza nie tylko odpiera konkurencję ze strony dużych Banków międzynarodowych, ale również niejednokrotnie wygrywa na rynkach lokalnych, rozwijając sieć placówek i ofertę produktową.
Jako firma szkoleniowa znamy i rozumiemy specyfikę Banków Spółdzielczych. Podczas zrealizowanych szkoleń i programów konsultingowych poznaliśmy wyzwania przed którymi stoją Pracownicy, Kierownicy oraz Prezesi Banków.
Ponieważ każdy Bank Spółdzielczy jest inny, pracuje na innym rynku i znajduje się w innej sytuacji – naszą ofertę programową dopasowujemy każdorazowo indywidualnie do potrzeb danego Banku.
Poniżej przedstawiamy przykładowe programy realizowane u naszych Klientów:
Prowadzenie niedużej i rozwijającej się firmy na konkurencyjnym rynku wymaga zarówno dynamiki i elastyczności w działaniu, jak i nieustannej profesjonalizacji.
Oznacza to, konieczność wdrażania systemów zarządczych, procedur i procesów przy jednoczesnym zachowaniu przewagi szybkości działania niedużej firmy.
Nasze doświadczenia związane z pracą w oparciu o systemy zarządcze w korporacjach, w połączeniu z doświadczeniem prowadzenia i rozwijania małych firm pozwalają nam zaproponować naszym Klientom – Małym i Średnim firmom kompleksowe programy rozwojowe obejmujące:
określenia strategi długo i krótkookresowej firmy,
przygotowania i wdrożenie strategii sprzedażowej,
wprowadzenie systemu zarządczego w firmie,
projektowanie efektywnej struktury organizacyjnej firmy,
analizę i optymalizację procesów w firmie,
planowanie rozwoju kompetencji pracowników,
wdrożenie efektywnych systemów wynagrodzeń i systemów motywacyjnych płacowych oraz pozapłacowych w firmie.
stworzenie procedur rekrutacyjnych w firmie,
zapewnienie efektywnego obiegu informacji w firmie,
wdrożenie dedykowanych rozwiązań informatycznych wspierających codzienną pracę i zarządzanie,
wdrożenie dedykowanych rozwiązań informatycznych wspierających codzienną pracę i zarządzanie,
Jak widać z powyższego poprzez „kompleksowe programy rozwojowe” rozumiemy pełne wsparcie zarówno konsultingowe, szkoleniowe jak i informatyczne Klienta, bez względu na to, w jakiej branży działa.
Nasze doświadczenia związane z pracą w oparciu o systemy zarządcze w korporacjach, w połączeniu z doświadczeniem prowadzenia i rozwijania małych firm pozwalają nam zaproponować naszym Klientom – Małym i Średnim firmom kompleksowe programy rozwojowe obejmujące:
Wiele firm na rynku polskim skorzystało z możliwości dofinansowania szkoleń dla swoich pracowników i współpracowników ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Jako firma szkoleniowa (początkowo w ramach PWB Grupa Doradcza Sp. z o.o. a następnie jako PWB Grupa Szkoleniowa Sp. z o.o.) mieliśmy przyjemność uczestniczenia w trzech projektach, w których beneficjentami były firmy ubezpieczeniowe.
Dało nam to niezbędne doświadczenia związane z realizowaniem projektów w rygorach jakościowych i formalnych PARP, a jednocześnie potwierdziło jakość realizowanych przez nas usług.
„Rozwój kadr Concordia Polska TUW podstawą budowania przewagi konkurencyjnej” – projekt realizowany w latach 2009-2010. W ramach projektu przeprowadziliśmy szkolenia dla kadry Menedżerskiej, pracowników i współpracowników firmy.
„Podniesienie kwalifikacji zawodowych pracowników i współpracowników szansą rozwoju spółki TU INTER S.A. Inter Polska” – projekt realizowany 2009-2011. W ramach projektu zrealizowaliśmy szkolenia dla kadry Menedżerskiej, pracowników i współpracowników firmy.
„Rozwój kadr PTU SA” („Rozwój kadr Gothaer SA”) – projekt realizowany w latach 2011-2013. W ramach projektu przeprowadziliśmy cykl szkoleń dla kadry Menedżerskiej oraz pracowników, a także zrealizowaliśmy serię coachnigów indywidualnych dla pracowników „45plus” oraz pomogliśmy w zdefiniowaniu strategii zarządzania wiekiem w firmie.
Wszystkie ww. projekty były współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, pod nadzorem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Fundamenty Efektywności to projekt skierowany do pracowników i przedsiębiorstw z branży finansowej i ubezpieczeniowej w województwie Wielkopolskim, mający na celu wspieranie rozwoju kwalifikacji oraz wzrost efektywności zawodowej.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 8.1: Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie i Poddziałania 8.1.1: Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw.
Głównym celem programu jest wzrost efektywności zawodowej poprzez zbudowanie fundamentów efektywności, na które składa się:
ekowizerunku firmy na rynku lokalnym i krajowym.
zrównoważony progres w sferach: emocjonalnej, intelektualnej i fizycznej,
doskonalenie kompetencji na trzech płaszczyznach: wiedzy, umiejętności i postawy.
Głównym celem projektu jest podniesienie wybranych przedsiębiorstw z branż Hotele, Restauracje, Catheringz obszaru całej Polski, poprzez wypracowanie indywidualnych programów wdrażania działań ekologicznych, w szczególności w zakresie:
zielonych zakupów,
żywności ekologicznej,
zrównoważonego zarządzania zasobami,
zrównoważonego zarządzania zasobami,
W ramach zadań realizowanych, jako partner projektu nasza firma zaangażowana jest w prowadzenie szkoleń oraz indywidualne sesje doradcze dla firm.